ABI ABI ABI!

Had e idag prep lektoin inför psykologi timmen. Sedan mittialt kom 2 pojkar från ABI klassen och kidnappade mig! Di förde mig ut o jag gick med bindelse på ögonen typ 300 meter ut utan jacka! Kom ti slut till biblioteke o sen to de bort från mina ögon dedä bande o börja rita på mitt ansikte. Vi satt sen där me Pajo från andra klassen vi satt i en sal och till slut kom hela skolan framför oss som publik. Sen blev de en liten tävling för ettorna, vi skulle sätta en banan i munnen o så kom en annan pojke från min klass å åt den från min mun ! Vi vann. De va jätte bra filis där med musik o show o man fick dansa. Sedan for vi till torge och så på när dom kasta från reckorna karkki. Nu är jag hemma o ska snart börja läsa på prov o senare säkert på gym.
heHE jätte fint!

Kommentarer
Postat av: Blondie

sv; jo visst e den :D joo, mådd helt ur dåligt i morse å mår nu lite sådä konstit :s men ska no väll dra mig ti skolan imrn så ja får prove gjort å sen får göra nåå i helgen å :D

2011-02-17 @ 15:50:43
URL: http://hardcoreblondie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0