...

Veckoslutet var helt sjukt! Det blev chillas på fredagen och på lördagen festas på fullt. På söndagen var jag på födelsedags kaffe hos Annika och satt där med deras släktingar o Daniela. http://annikan-blog.blogspot.com/
sedan for jag och hälsa på mitt fadderbarn och min kusin. På kvällen for jag till pappa och sedan ut och köra med Daniela o nå pojkar. Idag vaknade jag hos pappa och är lite på dåligt humör. Jag skall börja jobba kl.17.00 idag. Sen kommer min kusin Ida övernatt till oss och så far vi på morgonen mot Helsingfors med tåg!
Min kusins barn och den på högra sidan e mitt fadderbarn ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

Var jobbar du ? Skitbra blogg !(:

2011-03-01 @ 14:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0