Fredag

Kom hem just från skolan för att orkade inte vara där någo mera. Känner mig ganska död o ont i halsen och är på dåligt humör. Fast det är fredag borde man vara på bra humör vet inte rikti va som händer med mig. Är lite lost. Igår var jag hos min pappa och fick en lacoste väska och daim choklad. Blev jätte glad. Sedan for jag till min kompis och då jag kom hem på kvällen me buss var det jätte konstigt. Kändes jätte otrygt, jag gick på gatan och det kom en knarkare imot mig o börja vinka ti mej med båda armarna o prata nånting. Sen då jag kom hem kändes de som att mamma skulle vara hemma o prata fast hon var på en fäst.
Men idag skall jag fara ut och äta med Alexandra, vet inte ennu vart vi ska fa.
angst..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0