Huomenta

Vaknade tidigt idag säkert pga att har så ont i halsen. Igår hände det en jätte hämsk sak då jag var i butiken med mamma! Mittialt hör jag att nån spyr... så ser jag att det är en kvinna som ligger på marken och människor står runt henne, jag såg en massa blod runt henne. De va säkert en 10 liter blod. Jag tror att hon hade fått epilepsi anfall så att hon hade fallit och slott huvudet! Jag blev själv rikti i panik, de så jätte hämskt ut ! Men på kvällen var jag och Alexandra och äta i Rosso. Vi åt båda en fantasia pannpizza, de va jätte gott! Bilder kommer senare. Sen for vi till Felicia. Där var Emma,Isabella,Fia,Alexandra och jag. Vi hade jätte roligt. Jag kom hem 12 tiden då Pontus förde hem mej o Isabella. När vi kom hem så åt vi Ceasar sallad.NamS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0