Friday tomorrow

Vi hade en kort skoldag idag! Hade hål mitt på dagen så jag och Isabella for till min mammas skola. Hon är klasslärare i ett lågstadium. De var så söta! Ida kom på kaffe efter skolan och nu ska jag bara ta en chill kväll hemma! Tog förästen bort min napakoru igår! Hade haft den snart i ett och ett halft år. Den blev inflamerad och jag tror att det var pågrund av att jag började byta smycket för tidigt. Men sen senare om den blir bra igen så skall jag fara och laga på nytt en. För att jag gillar så mycket piercingar.  Har haft det ganska myki nu och grälat hemma så hinner inte alltid skriva så mycket!
Jag skulle vilja laga mera piercingar men vet inte vart... har någon ideér vart jag skulle laga? Vi tränade igår så hårt med Bella att jag är så sjuk i musklerna.
GUESS

Kommentarer
Postat av: P

Kirjoittele

2011-03-31 @ 16:31:35
Postat av: ida

namnam, hyvää jätskii oli <3

2011-03-31 @ 17:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0